pátek 5. dubna 2013

Peppa Pig and her brother George

Prasátko Peppina a její malý bráška Tomík

Moje zatím nejoblíbenější výtvory, co se počtu jednotlivých uháčkovaných "kousků" týče, jsou jednoznačně Prasátko Peppina a její bráška Tomík (ten se v originále jmenuje nepochopitelně George :-) )


 

Pokud byste měl někdo zájem, hotové hračky (nebo i jenom návody na ně) si můžete koupit ZDE

5 komentářů:

  1. jé, to je suprácké:-)))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  2. Dobrý den,máte prosím návod? Z toho odkazu se mi to nezobrazilo. Prosím napište mi na marketajanovska@seznam.cz. Dekuji

    OdpovědětVymazat
  3. Dobrý den, měla bych zájem o návod na Pepinu a Tomíka. Odkaz mě odesílá na nějaké cizí stránky. Můj email je dandulka.m@seznam.cz. Děkuji

    OdpovědětVymazat
  4. Dobrý den, nikde nemohu sehnat návody na tato úžasná prasátka... Už to nějaký rok je ale nemohla bych si od vás odkoupit návody??? Díky za odpověď hann24@seznam.cz

    OdpovědětVymazat